Raskematest rikkumistest esines enim mootorsõiduki või autorongi lubatud täismassi üle 20 protsendi ületamisi, lisaks nendele ka autojuhtide sõidu- ja puhkeaja nõuete raskeid rikkumisi (näiteks pettusi seoses sõidumeeriku salvestuslehtede või digiandmetega) ja eriti ohtliku tehnilise veaga sõidukite kasutamisi. Nimetatud 26-st vedajast seitsmel avastati rasked õigusrikkumised rahvusvahelistel autovedudel välisriikides ning 19-l vedajal riigisisestel vedudel.

Vedajatel oli võimalus esitada MKM-ile kirjalik seletus õigusrikkumiste ja vedaja poolt tarvitusele võetud abinõude kohta rikkumiste edaspidiseks vältimiseks.
Eile vaadati autokaubaveo komisjonis vedajate esitatud selgitused läbi ning võeti vastu järgmised otsused:

1) Viie vedaja osas, kelle autovedudel tuvastati korduvaid mootorsõiduki või autorongi lubatud täismassi rohkem kui 20 protsendi ületamisi, otsustas komisjon teha MKM-ile ettepaneku peatada ühtekokku 8 mootorsõiduki osas tegevusloa kehtivus olenevalt õigusrikkumiste arvust kuni neljaks kuuks;

2) Ühe vedaja raskete õigusrikkumiste osas otsustas komisjon teha ettepaneku ERAA-le kui autoveo tegevusloa andjale kontrollida nende vedajate vastavust vedaja tegevusalal tegutsemiseks kehtestatud nõuetele.

Autokaubaveo komisjoni töö eesmärk on vaadata läbi ja kontrollida autovedude korraldust reguleerivate õigusaktide ja rahvusvaheliste kokkulepete rikkumiste juhtumid ning teha raskete autoveoalaste rikkumiste ilmnemisel pädevatele asutustele ettepanekuid rikkujate osas asjakohaste meetmete rakendamiseks, et tagada autovedudel aus konkurents, liiklusohutuse tõhustamine ja õigusaktide järgimine. Komisjoni kuuluvad MKM-i, tööinspektsiooni, politsei- ja piirivalveameti, maanteeameti, Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni ja autoettevõtete liidu esindajad.