„Nii väikeste liinimahtudega, nagu välja käidi, kindlasti pikalt tegutsema ei jääda. Eesmärk on kasvada ja turule jääda. Kahe-eurose bussipileti hinna ja jõulise turul laienemisega võib piisata kahest aastast, et Eesti bussiturg monopoliseerida," leiab Osula, kelle meelest kannatavad uue tulija tõttu kõige väiksemad Eesti bussiturul tegutsevad ettevõtjad.

SuperBus.com-iga Simple Expressi näol Osula konkureerida ei karda. „Eestis ei ole Simple Express veel küll nii tuntud kui Leedus ja Poolas, aga olemas on ta juba üle viie aasta. Mõeldud on see hinnatundlikumale kliendile, mis ei tähenda aga seda, et teenus oleks halvem," tutvustab Osula oma odavbussifirmat.

Souteri tegemistega on Osula hästi kursis, kuna konkureerib mehega Poola turul. Pikaajalise tutvuse tõttu on Osulale teada ka see, et Souteri jõulised sisenemised erinevate riikide turgudele pole sugugi alati edukad olnud.

„Ta on teinud kiireid investeeringuid, aga on turge, kust ta on sama kiiresti ka väljunud," teab Osula.