Selle aasta esimese nelja kuuga on aastases arvestuses briljantide eksport kasvanud 77%, 38 032 karaadile. Eksport on suurim alates 2007. aastast. Kolmandik kalliskividest saadeti Hongkongi ja sama palju läks ka Indiasse.

1980ndatel ja 1990ndatel oli moes luksuslikud kalliskividega sõrmused ja kõrvarõngad. Jaapan, kus teemante ei kaevandata, oli üle aastakümne kestel maailma suuruselt teine kalliskivide importöör. 

„Ma tahan kulutada raha reisimisele või lõunatamisele, mitte hoida sahtlis briljanti,“ ütles 64aastane koduperenaine Mitsuko, kes ei soovinud öelda oma perekonnanime. Ta müüs kahe karaadise briljandiga sõrmuse ja mainis, et sai vähem raha, kui maksis sõrmuse eest 30aastat tagasi.

Vananeva rahvastikuga riigis on populaarne buumiaastatel ostetud luksuskaupade müük. 2013. aasta andmetel oli umbes veerand Jaapani elanikkonnast vanemad kui 65aastased. Mõnedele inimestele nagu Mitsuko tähendab mittevajalikest asjadest lahti saamine lihtsamat elu.

Alates 2009. aastast on Jaapanis kasutatud asjade turg kasvanud 10% aastas, ulatudes 1,5 triljoni jeenini.

Ametlike diilerite arv, kes kauplevad teise ringi väärismetallide, ehete, riiete ja muude kaupadega, on kasvanud aastakümnega 23%, 741 045ni.