"Viisin pühapäeval taarat ja kaks jäid kätte ning seal askeldanud meeldiv töötaja väitis, et pole nende viga, sest pudel pole regatud," kirjeldab pettunud klient, kuidas ta pealinna Rimis taarat käis tagastamas, kirjutab Õhtuleht.

Nii jäi mehele kätte Hampelmanni pruulikojast tulnud pudel ja üks välismaine, kuid pandipakendit kandev pudel, millest kohusetundlik taaratagastaja selgelt häiritud oli - pandi märk on ju peal, pandiraha makstud, aga pudeleid ei taha keegi.

"Puhul, kui klient jääb pandipakendi märgistusega ning registreeritud taara tagastamisel hätta, peaks ta teatama sellest kaupluse personali või kontakteeruma teenusepakkujaga taaramajas oleval numbril," selgitab Rimi pressiesindaja Katrin Bats ja lisab, et pandipakendite aparaatide töö korrasoleku eest vastutavad Eestis erinevad ettevõtted, kes seda teenust pakuvad.

Refereeritud artikli täisteksti loe Õhtulehest.