Iisraelis paiknev Waze kutsus üles kohalikke juhte Tel Avivi kesklinna piirkonnas, Gush Danis, liituma uue teenusega RideWith. Tegemist on teenusega, mis ühendab sarnaste marsruutidega inimesed ja annab võimaluse liigelda koos kiireimat teed pidi, teatab Waze oma blogis.

Võitlus ummikute vastu

Esialgu on tegemist piiratud prooviperioodiga Gush Dani regioonis, Iisraelis. RideWithi saab kasutada igapäevaselt tipptunni aegadel, ühendamaks juhte ja potentsiaalseid sõitjaid. Näiteks naabrid, töökaaslased jt, kes elavad samas piirkonnas, saavad koos töökohta liikuda. Juhid saavad liituda Waze'i kaudu ja sõitjad saavad alla laadida RideWith rakenduse.

Peidetud taksoteenus

Sõitjad kompenseerivad juhile kütusekulu ja sõiduvaeva rakenduse kaudu peale sõidu lõppu. RideWith arvutab sõidule kulunud kütuse hinna ja auto amortisatsiooni, võttes aluseks sõidu pikkuse. Juhil on võimalus hüvitisega nõustuda või mitte.

Kuigi võib tunduda, et Waze on kõigest lihtsustatud variant klassikalisest küüdi pakkumisest, siis asi ei piirdu vaid sellega. Blogipostituses kirjutab Waze, et „sõidu maksumusse arvestatakse ka sümboolne Waze'i vahendustasu".

Seega pakub RideWith teenustasu eest sarnast „juhi ja reisija huvide ühendamist" nagu rakendused Uber, Lyft ja Taxify.

Waze'i visioon

Waze usub, et autode ühiskasutuse tagajärjena väheneksid kütusekulud, autode arv liikluses ja kahju keskkonnale. Lisaks möödub aeg koos sõites kiiremini.

Tänu põhjalikule liiklusinfole ja kirglikule kasutajaskonnale, suudab Waze edendada autode ühiskasutust ajal, mil seda vajatakse kõige rohkem: tipptunnil.

Waze ei avalda siiski, millised plaanid neil küüdipakkumisteenusega on, ning esialgu on tegemist kõigest eksperimendiga.