Lugeja sõnul oli sadamast välja sõites ülemisel tekil ruumi veel umbes üheksale masinale. Seda aga seetõttu, et teisele autotekile minev ramp on niivõrd järsk, et üles pääsevad vaid kõrgema kliirensiga masinad. Sama kinnitasid hiljem ka mitmed teised Kasuliku lugejad.

Ohtlik ramp

Ühe lugeja sõnul sõltub Ionase ülemise teki rambi kaldenurk otseselt merevee tasemest. Kui tase on kõrge, on ka laevatekk kai suhtes kõrgemal. Kuna Ionase ülemise teki ramp lastakse lihtsalt kai peale alla, tekib olukord, kus olenevalt veetasemest ei pruugi tõusunurk igale autole sobida.

Reedel olevat Virtsus veetase olnud +34cm ning sõiduautoga ei olnud võimalik üles sõita. Olukorra lahenduseks pakub lugeja välja reguleeritava kaldarambi, mida saaks vastavalt veetasemele reguleerida.

Teine lugeja arvas, et Ionas sõitis nädalavahetusel pooltühjalt, sest „hoiti ära situatsiooni, et mõni sõiduoskamatu enda stange puruks sõidaks". Teisisõnu, laevafirma nägi, et ramp on liiga järsk ning ei lubanud madalatel autodel teisele autotekile sõita.

Lõhutud autod

Ohtlikul rambil on ka juba tagajärjed. Üks lugeja kommenteeris: „Uue Superbi põhjakaitse jäi poolenisti rebenenult laevarambile," ning teine kinnitas varem mainitut, „Mind kui "kõrge kliirensiga" auto omanikku suunati järjekorrast üles sõitma, kuid paugu sai samal reisil ära veel Audi A6 Quattro."

Mõni üritab aga olukorraga kohaneda ning jagab nõuandeid: „Tuleb kasutada poolviltust ja aeglast mahasõidutehnikat et autot mitte lõhkuda."

Vaata pilte Ionase riskantsest mahasõidurambist siit ja siit.