Ettevõtet aitasid Fisher-Price nukkude kasvanud nõudlus ja madalamad kulud. Nende nukkude nõudlus kasvas II kvartalis 9%, andes kolmandiku käibest, kirjutas Reuters.

Ettevõtet püütakse pöörata paremusele. Ettevõte sattus hätta, kuna Barbie nukud läksid moest. Barbie nukkude müük vähenes 11%, 130,3 miljonile dollarile. Ettevõte tegeleb Barbie nukkude tootearendusega, kuid kulub aega enne müügi taastumist. Selle aasta alguses teatas ettevõte plaanist värskendada Barbie tootesarja 2016. aastal.

Matteli finantsdirektor Kevin Farr ütles, et ettevõte on täitmas järgmise aasta lõpuks kuni 300 miljoni dollarilist kulude kokkuhoiu eesmärki.
Erakorralisi kulusid mitte arvestades teenis ettevõte teises kvartalis 0,6 miljoni dollari suuruse kasumi. Analüütikud prognoosisid, et ettevõte teenib kahjumi.