28. jaanuaril sai GTA 5 ostnud klient Digiplaylt ka sõnumi, et mängu eest tasutud 56,05 eurot on nendeni kohale jõudnud. 7. veebruaril saatis Digiplay mängu avamiseks Steam'i gifti lingi, millelt poe selgituse kohaselt sai mängu avada alates 24. märtsist.

Kliendi sõnul ei ole ta mängu saanud kasutada. Digiplay pood soovitas tarbijal probleemide esinemisel pöörduda aga tootja poole, kasutades selleks Stream Support linki.

Tarbijakaitseametisse pöördunud klient ja Digiplay omavahel kokkulepet ei saavutanud ning kaebus suunati edasi tarbijakaebuste komisjoni.

Komisjon tõendas, et sellisel kujul tarbijale lingi edastamine ei ole tegelikult Eesti õigusruumis võrdne kauba üleandmisega.

Ka ei ole kaupleja pakkunud tarbijale müügieseme asendamist; mängu kasutamise võimaluse puudumise põhjused on ebaselged. Komisjon märgib, et kaupleja vastutab tarbija ees ka juhul, kui müügilepingu rikkumine on tingitud tootja käitumisest. Viivitus müüja põhikohustuse täitmisel on kestnud rohkem kui kolm kuud.

Eelneva alusel on komisjon seisukohal, et müüja on lepingut oluliselt rikkunud ja tarbijal on õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

Tanel Lepp, kes on tuntud ka kui HDTanel ning kes on kõnealuse mängupoe juhatuse liige kinnitas Delfile, et tema on omalt poolt teinud kõik, et klient saaks mängukoodi kätte. Lepp ei nõustu otsusega ning ei tunnista omapoolset. 

„Kui kliendile on kood edastatud ja ta on selle alt mängu ära kasutanud ning näitab tarbijakaitseametile tühja kontot, siis meie peame selle eest vastutama?" küsis Lepp retooriliselt.

Tarbijakaebuste komisjoni lahend vaidleb Lepa öeldule aga vastu, leides et kaupleja ei ole kordagi suutnud tõendada tarbijal oleks tekkinud võimalus ostetud mängu üleüldse kasutada.