Mai lõpus lahkusite traderfirmast Tarcona. Mis plaane te siis pidasite? Kuidas Eesti Raudtee juhi konkurss teie teele sattus?

Plaan oli lihtne. Ma olin kümme aastat üht ettevõtet juhtinud ja see oli pikk aeg. Ring sai täis. Samas on meil Gunvori inimestega siiani head suhted ja saame läbi.

28. mail olete asutanud ka oma konsultatsioonifirma Adenest Consulting.

Firma toimetab omaette edasi ega ole kuidagi tulevase tööga seotud. Mingeid transiidikonsultatsioone ma tõesti andma ei hakka. (Naerab.)

Miks te nõustusite Eesti Raudtee (EVR) juhatuse esimehe kohta vastu võtma? Te pole varem riigifirmas töötanud, palk on mitu korda väiksem kui Tarconas…

Tõepoolest, riigifirmas ma töötanud pole, palk pole ka kindlasti võrreldav. (Tarconas oli see u 30 000 eurot kuus, EVR-i eksjuht Ahti Asmann teenis u 9000 eurot kuus – toim.) Aga olen 18 aastat selles valdkonnas olnud ja paljugi transiidiärist ja selle toimimisest selgeks saanud, sellega kaasneb ka korralik kontaktidepagas. Mingisse uude valdkonda ei taha ma kindlasti enam sisenema hakata ja tegelikult on ju rasked väljakutsed alati huvitavad. Eesti Raudtee pole just üleliia lihtsas seisus.
Edasi lugemiseks:
1.99 Üksikartikkel ühe kliki mobiilimaksega