Urve Palo väidab: „Kuigi hanke lõppemisel tegime Väinamere Liinidele ettepaneku ausaks mänguks: paneme kaks pakkumist avalikult välja ja las siis avalikkus otsustab, kellel õigus, siis nemad loobusid.“

See ei ole tõsi. Vastupidi – Väinamere Liinid on korduvalt soovinud riigihanke läbiviimise ja hindamise läbipaistvuse tagamiseks kõikide esitatud pakkumuste avalikustamist. Oma nõudmist oleme avaldanud nii otse ministeeriumile kui ka meedias sellest rääkinud (üks hea näide: 25. oktoobril 2014 Ärilehes ilmunud lugu: „Kui suur oli praamihanke pakkumuste vahe tegelikult?“). Väinamere Liinide pakkumus on maksumaksja jaoks väärtuselt parem.

Esitame käesolevaga järjekordselt üleskutse ministeeriumile – avaldada nii Väinamere Liinide kui ka Tallinna Sadama tütarfirmade pakkumused ja hindamisprotokollid. Sõltumatud eksperdid võiksid analüüsida pakkumusi ning pakkumuste hindamiseks välja mõeldud nüüdisväärtusvalemit, et hinnata, kas see valem oli adekvaatne, kas aitas tagada hanke eesmärke ning kas pakkujaid koheldi võrdselt.

Urve Palo väidab: „Võin endiselt kinnitada, et Väinamere Liinide pakkumine oli aasta peale 6 miljonit eurot kallim ehk 60 miljonit eurot 10 aasta peale.“

See väide ei vasta tõele, tõestasime seda oma nõudekirjas faktidega. Kui Palo jääb oma valeväidete juurde, peab ka tema esitama faktid.

Ja Saksamaa liini käekäigu osas pole Palol põhjust muretseda. Meil läheb Saksamaal nimelt hästi – meid on seal oodatud ja hästi vastu võetud, nõudlus on olemas. Tõestasime end tööga kodumaal ning tõestame ka piiri taga. Eesti Vabariigi ettevõtlusministril peaks olema Saaremaa ettevõtte rahvusvahelise eduloo üle hea meel.

Väinamere Liinid ootab jätkuvalt Urve Palolt valeandmeid sisaldava informatsiooni avalikku ümberlükkamist ning vabandust.