Bussiliin hakkab opereerima kaks korda päevas ning ühe liini alguspunktist sihtkohta jõudmiseks kulub 17 tundi ja 25 minutit. Kuna bussiga saab sõita ka Riiga, siis võib bussifirma uhkelt reklaamida, et piletid algavad kahest eurost. Varssavisse sõit maksab kõige vähem aga 7 eurot ja 13 senti.

Tänasel pressikonverentsil märkis Souter, et Eesti sisestele liinidele pole bussifirma endiselt liiniluba saanud ja et sel teemal kohtuti täna hommikul Eesti justiitsministri Urmas Reinsaluga.

„Mina usun, et valitsus tahab, et me siia tuleksime. Ma arvan, et nende retoorika, et Eesti riik on avatud ja konkurentsi soodustava turuga - ma arvan, et selles osas olid nad siirad. Me lihtsalt peame tegelema siin teatud mõttes vahemeeste või administratiivjõududega, kes meie meelest astuvad üle oma volituste," andis Souter hinnangu maanteeameti tööle.

Samas ei vaikinud Souter maha seda, et raskusi liinile tulekuga on esinenud ka teistes riikides. Seega kiuslikkuses Eesti riiki Souter ei süüdistaks. „Me oleme ka teistes riikides taolistes olukordades olnud. Kuid see on esimene kord, kui kõik meie taotlused kõikide liinide osas lükati tagasi," ütles ta.

Selles, et tema Eestist palgatud meeskond kõik endast oleneva liiniloa saamiseks seni teinud on, paistis mees veendunud olevat. „Meie poolt on kõik õigesti tehtud. Kõik tehti reeglite kohaselt. Aga maanteeameti enda reeglid - ameti siseselt kasutatav dokument nimega riigisiseste kaugbussiliinide liinilubade andmise põhimõtted või kaalutluspõhimõtted - on seaduseülene ja on koostatud selleks, et veenduda, et turule ei tuleks uusi tegijaid," leiab Souter ning usub et tänahommikune kohtumine paneb käima seaduseveskid, mis teevad sellest dokumendist tugevama seaduse. „Siis saavad ka eestlased Superbusi teenuseid riigisiseselt nautida," lubab Souter.