Tuntud koristusfirma jättis korduvalt kliendi pika ninaga
Tarbijakaebuste komisjon otsustas, et tarbija nõue tagastada talle raha osutamata jäänud koristusteenuse eest on põhjendatud, sest OÜ Puhastusmeistrid ei suutnud koristusteenust kokkulepitud kümnel korral osutada.
Sõlmitud töövõtuleping nägi ette kodukoristusteenuse paketti, mis sisaldas kümne korra koristusteenust, ning selle eest tarbija ka tasus, kuid teenuse osutaja ilmus kohale vaid esimesel kolmel broneeritud korral.
Järgnevatel kuupäevadel jäi koristaja kokkulepitud ajal tulemata ning edaspidiselt ei olnud kliendil võimalik koristuse aega ka broneerida.
Ettevõte ei esitanud põhjuseid või vabandavaid asjaolusid, miks sõlmitud lepingut rikuti ning teenust kümnel korral osutada ei olnud võimalik. Samuti ei olnud tõendeid, mis puhastusteenuse osutamist täismahus oleks tõestanud.
Komisjon leidis, et tarbija huvipuudus edaspidi OÜ Puhastusmeistrite koristusteenust kasutada on põhjendatud ning selle asemel otsustati juba eelnevalt tasutud kümne koristuskorra ettemaksu hüvitamise kasuks.
Osaühing Puhastusmeistrid said ettekirjutuse tagastada tarbija maksekontole 244.80€.