01.10.2015, 16:25
Supermarketi jabur idee põhjustas suure pahameele sotsiaalmeedias ja tarbijate seas
FOTO:
Saksa toidupoekett Billa hakkas oma kauplustes müüma kooritud ning pakendatud banaane ja oli pärast seda sunnitud sulgema oma Facebook'i lehekülje, kui sellele ilmus tuhandeid vihaste tarbijate kommentaare.
Billa, reklaamides end muuseas "terve mõistuse supermarket" loosungiga, müüb kooritud banaane tsellofaani ja kilesse pakendatult.
Pärast kooritud banaanide lettidele ilmumist kirjutasid toidupoe külastajad nende Facebook'i lehele, et Billast sai seeläbi kõige ehedam raiskava ühiskonna sümbol. Ähvardati boikoti ja ühismeeleavaldusega.
Austria Greenpeace'i kõneisik sõnas, et kui otsida toiduainetööstuses "toodet", mille pakendit on lihtne avada, tarbida ja kohe ära visata, siis see on banaan. "Banaani koorimine, et see siis kaualagunevasse kilesse pakendada, on täielik jaburus," kommenteeris ta.
Billa avaldas seepeale ametliku vabanduse, milles seisis, et sellist asja enam ei juhtu.