VIDEO: Aasta Uuendaja nominent Adcash OÜ läbi kliendi silmade
Adcash OÜ kandideerib Aasta Uuendaja tiitlile uudse online-reklaami platvormiga, mis paneb reklaami just õige inimese ekraanile. Vaata, mida räägib ettevõttest kliendi Mediabrands Digital tegevjuht Erki Heinsaar.
„Kui sa teed täna samu asju, mida sa eile tegid, siis oled internetimaailmas juba maha jäänud,“ kirjeldab Heinsaar internetireklaami maastikku, kus Adcash lennukalt tegutseb.
Ettevõtte põhitegevuseks on klientide jaoks reklaamikampaaniate läbiviimine internetis. Automatiseeritud süsteem leiab kliendi reklaami jaoks üles arvutid, mille kasutajad kõige tõenäolisemalt toodet või teenust osta sooviksid. Seega on protsess efektiivsem kõikide osapoolte jaoks.
2007. aastal väikses Tallinna korteris alguse saanud idufirma on nüüdseks kasvanud rahvusvaheliseks ettevõtteks. Kui Tallinna kontoris töötab hetkel 87 inimest, siis kõigis harukontorites — Bulgaarias, Mehhikos, Prantsusmaal ja Hispaanias — on kokku 143 töötajat.
Ettevõtluskonkursside taust
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) korraldatav konkurss Ettevõtluse Auhind on kõrgeim riigipoolne tunnustus ettevõtjatele ja ettevõtlikkusele ning samas Eesti pikima ajalooga ettevõtluskonkurss. Ettevõtluse Auhind 2015 eesmärk on edendada ettevõtlikkust ning tunnustada ambitsioonikamaid Eesti ettevõtteid. Kokku kandideeris konkursil 70 ettevõtet. Konkurssi kaasrahastab Euroopa Sotsiaalfond.
Samal ajal korraldavad Eesti Kaubandus-Tööstuskoda ja Eesti Tööandjate Keskliit Konkurentsivõime Edetabeli, kus tänavu kandideerib 400 ettevõtet. Mõlema konkursi parimate hulgast valitakse üldvõitja — Aasta Ettevõte 2015.