Nagu ka Türgi pealinna Istanbuli lähedal asuvas Sefine tehases, nii sai ka Remontowas jalutada parvlaeva tulevasel autotekil ning piiluda ka luukidega kaetavasse mootoriruumi. Tehases rõhutati, et iga laeva tarbeks väljalõigatud terasplaat tuleb Taani sertifitseeritud tootjalt ning laevad ei tule mitte ainult ilusad, vaid ka konstruktsioonilt vastupidavad ning kõik funktsioonid on detailideni läbimõeldud.

Küll aga on poolakad erinevalt türklastest parvlaevade ehitamisega graafikus, mitte graafikust ees. Sellised erinevused tulevad peamiselt tehaste mastaapidest - kui Remontowas on valmimisel koguni 19 laeva, siis Sefine tehases tehakse neid korraga suurusjärgu võrra vähem.

Eesti jaoks koostööd tegevad, ent ülemaailmsetel hangetel teravas konkurentsis olevate tehastena ei jätnud poolakad graafiku küsimuses võimalust kasutamat, et konkurent Sefinest end paremas valguses näidata. "Kui öelda, et graafikust ollakse viis nädalat ees (mida väitsid Türgi laevaehitajad Ärilehe-toim.), siis on see vale planeerimine. Graafik ongi selleks, et sellest kinni pidada ning Remontowa jälgib selliseid asju väga hoolikalt," kinnitas Remontowa tehase kommertsdirektor Jan Paszkowski.