Rohkem kui 58 000 sülearvuti omaniku käest uuriti, kui hästi peab vastu nende isiklik arvuti ja kui palju maksab tehniliste tõrgete korral selle parandamine.

Apple saavutas taaskord, nagu ka eelnevatel aastatel, kõrgeima tulemuse- vaid kümnel protsendil Apple sülearvutitest esineb tehnilisi probleeme seadme kolmandal kasutamise aastal. Windows-põhiste sülearvutite puhul oli sama näitaja 16%-19%.

Lisaks, nende sülearvutite arvestuses, mis ütlevad üles rohkem kui ühel korral, on Apple seadmeid 42%, samas kui teiste brändide sülearvutite puhul on see näitaja üle poole, 55%.

Kuigi Apple sülearvutitel esineb tehnilisi probleeme harvem, on nende seadmete parandus keskmiselt lausa kolm korda kallim kui Windows-süsteemiga sülearvutitel.

Uuringust järeldub ka, et enamike sülearvutite brändide puhul läheb seade seda kiiremini töökorrast välja, mida rohkem sa seda igapäevaselt kasutad. Apple on ka siinkohal erand, sest kuigi nende sülearvuteid kasutatakse keskmisest, 20 tundi ühes nädalas, kolm tundi enam, on Mac'idega tehnilisi viperusi vähem.

Uuringu kokkuvõttes tuuakse välja, et kuigi Apple sülearvutid maksavad palju rohkem kui Windows'i mudelid, kestavad need kauem ja on töökindlamad. 71% Apple arvutiomanikest on oma töövahendiga väga rahul, võrreldes kõigi teiste sülearvuti omanikega, kus see näitaja on 38%.