Olerexi turundusjuht Janne Laik selgitas, et enamus alkoholi ostudest tehakse siiski suurtes toidupoodides või spetsiaalsetes alkoholikauplustes, kus on alkoholi tootegrupi hinnaklass võrreldes tanklatega soodsam ja kaubavalik palju laiem. Miks peakski tarbija ostma kallimalt, kui kuskilt mujalt saab koguseliselt rohkem, mugavamalt ja odavamalt.

"Seose aktsiisi kasvuga on alkohol tanklates pigem langevat müügitrendi näitav kaubagrupp ja seetõttu, arvestades tavalisest kõrgemaid hindasid tanklates, ei vähendaks selle piirangu panemine alkoholi kättesaadavust Eestis ega lahendaks riiklikul tasandil tõsist probleemi," ütles Laik vihjates tanklate marginaalsele mõjule alkoholi tarbimisel.

Laik arvas, et tanklakaupused on tänaseks välja kasvanud minimarketiteks, täites sellega paljudes piirkondades kodupoe funktsiooni. "Seega on iga toode ja tootekategooria oluline, et pakkuda tarbijale mugavust," ütles Olerexi turundusjuht, siiski kinnitades, et alkoholireklaam eraldiseisvana ei ole tanklale tuluallikas, sest Olerexis ei reklaamita alkoholi mitte mingil viisil.

"Olerex on eestimaine kütusefirma, kes soovib pakkuda oma klientidele kiiret ja head teenindust. Kvaliteetne kütus ja oma toitlustusbrändi Teeline edasi arendamine ja pakkumine on meie fookus," loetles Laik üles tanklaketi peamisi sihte.