Euroopa kolmanda suurima odavlennufirma tegevjuht Bjørn Kjos ütles intervjuus Reutersile, et lennukid lendaksid nendest USA lennujaamadest, kust väljub vähe rahvusvahelisi lende ja lennujaamatasud on madalad. Kjos tõi potentsiaalsete lähtekohtadena välja New York'i Westchesteri ja Connecticut'i Bradley lennujaama.

Sihtkohtadena nimetas Norwegian Air Shuttle tegevjuht Edinburghi Šotimaal ja Norra linna Bergeni. Pidades silmas Eesti reisija marsruuti, oleks Edinburghist Tallinna praegu võimalik lennata 150-200 € eest. Bergenist tuleks sama sõit veelgi soodsam.

Kjosi sõnul oleks Ameerika Ühendriikide ja Euroopa vaheliste lendude keskmine maksumus edasi-tagasi piletite puhul 300 dollari ligi, mis teeb EL'i valuutas 264,19 €. Kjos selgitas, et praegu määravad enamike lennupiletite hinna sel marsruudil tiheda liiklusega lennujaamad, kust lendamine ongi mitu korda kulukam.

Norwegian Air Shuttle ASA eesmärk on pikemas plaanis mitte lennata mitmesse sihtkohta, vaid luua tihe lennuliiklus üle Atlandi ookeani, mille tasud püsivad soodsatena.

Lennufirma on tellinud 100 Boeing CO 737 MAX reisilennukit ja viis neist peaks hakkama lendama juba 2017. aastal. Lennukid on väiksemad kui enamik suuri reisilennukeid.

Norra lennufirma pole ainus, kes proovib märkimisväärselt muuta tasusid USA ja Euroopa vahelistel lendudel, sest Islandi Wow Air firma ja Lufthansa opereeritav odavlennufirma Eurowings sihivad sama turgu, pakkudes tavapärasest palju odavamaid lende näiteks Bostoni ja Pariisi vahel.