Puuduvad töökäed sunnivad kauplusi aina rohkem uudseid lahendusi kasutama

Maxima Eesti tegevjuhi Vygintas Šapokas sõnul võib teiste kaupluste kogemusele tuginedes prognoosida, et kiiret ja mugavat ostukogemust võimaldavaid iseteeninduskassasid hakkab kasutama vähemalt viiendik kaupluse külastajatest.
"Loomulikult vajab iga uus asi harjumist. Seetõttu on ostjatele kaasaaegsete kassade kasutamisel abiks ja toeks Maxima konsultandid," lausus Vygintas Šapokas. "Senine kogemus teistest Eesti linnadest näitab, et kaupluse külastajad harjuvad uuendusega kiiresti ning võtavad selle maksmisviisi meelsasti omaks."
Iseteeninduskassades on ostude eest võimalik tasuda nii pangakaardiga kui ka sularahas. Samuti saab kassades registreerida oma kliendikaarti ja koguda ostudelt boonusraha.
Koos Tartu Võru tänava supermarketiga on tänaseks kaasaaegsed iseteeninduskassad üheteistkümnes Maxima kaupluses. Novembriks paigaldab Maxima neid veel kolme Tallinna kauplusesse.
Tavapärased kassad Maxima kauplustes ei kao, samuti ei too uute kassade paigaldamine kaasa töötajate arvu vähenemist. "Eesti jaekaubandussektoris valitseb tööjõupuudus. Iseteeninduskassad annavad meile siinkohal teatavat leevendust, kuna nende abil saame kergendada mõnevõrra tänaste kassapidajate tööd ja suunata rohkem töötajaid müügisaali ning pakkuda seeläbi ostjatele paremat teenindust," märkis Vygintas Šapokas.