"Muidugi oleme me sellel turul toimuvaga kursis ja teadsime, et selline rakendus on tulemas," selgitas Villig. Ta lisas, et nii Tulika kui ka Tallink taksoteenusega räägiti suve jooksul läbi ning arutati erinevaid võimalusi vanal viisil jätkamiseks, kuid siiski soovisid ettevõtted eraldiseisva rakenduse all edasi liikuda.

Küsimuse kohta, millal peaksid Taxify rakenduse alt Tallinki ja Tulika taksod jäädavalt kaduma, ei osanud Villig kommenteerida, sest tema sõnutsi võivad taksojuhid endiselt Taxify rakenduse all teenuse pakkumist jätkata. Tallinki ja Tulika pressiteates seisab aga, et uue rakenduse käivitamise järel ei saa Tallinki ja Tulika taksosid tellida enam turuliider Taxify vahendusel.

"Kõnealuseks teemaks on olnud kaubamärgi keelamine, juhul kui taksojuhid Taxify all siiski jätkaksid. Niisiis keelaks Tallink taksojuhtidel oma värvide ja märgistuse kasutamise. Olukorras, kus Tallinki takso sõiduauto rendikulud ühes kuus on taksojuhile enneolematult kõrged ning tegelikult kõige selle juures maksabki kõige rohkem kaubamärk ise, ei näe ma põhjust, miks Tallinki taksojuhid peaks üldse tahtma jätkata sel viisil. See oleks omamoodi orjastus juba," arvas Villig.

"Muudest sellelaadsetest katsetustest välismaal, kus üks või mitu eraettevõtjatest taksofirmat loovad oma rakenduse, ei ole ühtki edulugu välja tuua. Ma olen siiski seisukohal, et neutraalset ning eraldiseisvat taksoäppi usaldavad ka kliendid rohkem ja teenus iseenesest on samuti mugavam, sest koondab võimalikult palju teenusepakkujaid," ei ennustanud Villig Taxofonile suurt edu.