Tallinki ja Tulika taksojuhid ei taha kaotada pooli igakuistest tellimustest ning jätkavad Taxify kasutamist
Taxify arendusjuht kinnitab, et Tallinki ja Tulika taksojuhid kasutavad Taxify mobiilirakendust edasi, sest saavad Taxify kaudu ca pool oma igakuistest tellimustest.
Taxify on Eesti juhtiv mobiilirakendus, kus on 2000 taksot Tallinnas, 400 taksot Tartus ja 120 taksot Pärnus. Taxify pakub lisaks suurimale autopargile ja kiireimale saabumisajale ka mobiilimakset, millega saab kiiresti ja mugavalt maksta oma pangakaardi ja EMT m-maksega.
“Taxify pakub oma kasutajatele Eestis jätkuvalt suurimat valikut kõikide taksofirmade autodest. Meiega on liitunud suurem osa Tallinki ja Tulika taksojuhtidest. Kõikidel taksojuhtidel on igapäevalt hulk vaba aega. Enamus juhte tegutsevad täna FIE-na ja rendivad oma taksofirmast vaid autot ja kaubamärki, seega kasutab juht iga võimalust oma sissetuleku suurendamiseks - olgu selleks siis kliendid tänavalt, Taxifyst või oma firma kõnekeskusest,” selgitas Taxify juht Markus Villig, miks nii Tallinki kui ka Tulika taksojuhid Taxify rakendust jätkuvalt edasi tahavad kasutada.
Taxify teeb iganädalaselt Tallinnas 35-40 autole ülevaatuse puhtuse ja kvaliteedi osas, et tagada teenuse püsivat kvaliteeti kõikide autode lõikes. Täiendavalt saavad kliendid iga sõidu lõpus 1-klikiga hinnata taksojuhti ja teenuse kvaliteeti.
Igal nädal jõuab rakendusehaldajateni kümneid tuhandeid hinnanguid ja kommentaare, millest kriitilistele probleemidele reageeritakse sama päeva jooksul. "Halva kvaliteedi või klientide petmise tõttu oleme aasta jooksul blokeerinud mitusada taksojuhti," ütles Villig.