Erandina võib talviste tee- ja ilmastikuolude korral kasutada naastrehve ka 1. oktoobrist kuni 30. aprillini.

Talverehvide kasutamine on Eestis kohustuslik 1. detsembrist veebruari lõpuni.

Rehvivalik sõltub peamiselt sellest, millistes tingimustes sõidukijuht liikleb. Naastrehvi eelis lamellrehvi ees tuleb esile jäisel teel - lumisel teel sõites on lamellrehvi haardumine isegi parem, kuid kiilasjääl ei ole naastrehvile vastast. Kokkuvõtteks: lamellrehv on pigem lumise ja lörtsise tee rehv, naastrehv on eelkõige jäise tee rehv.

Naastrehv kulutab teekatet ning on kõrge müratasemega. Seevastu on sel pikk eluiga ning uuena ostetud rehv kestab mitu hooaega. Lisaks võimaldab naastrehv muutlike ilmastikuolude korral lamellrehvist kiiremat sõitu.

Lamellrehv seevastu ei kahjusta teed ning on vaikne, kuid kulub kiiremini kui naastrehv. Lamellrehvi kindel eelis seisneb keskkonnasäästlikkuses – lisaks teede kahjustamise vähendamisele tekitavad need vähem müra ja lenduvaid teekatte osakesi. Lamellrehvidega võib sõita ka aastaringselt, kuid neid ei ole siiski mõtet suvisel perioodil asfaldil kulutada.

Maanteeamet rõhutab, et kõige olulisem, mida sügis-talvisel ajal meeles pidada, on see, et vastavalt teeolude muutustele tuleb vähendada sõidukiirust ning kohandada sõiduvõtteid vastavalt tee ja ilmastikuoludele. Olgu rehv nii hea kui tahes, auto teelpüsivus sõltub lõpuks ikkagi sõidukijuhist.

Talverehvide kasutamise perioodi algus võib autoomanikule tähendada ka pikki järjekordasid rehvivahetustöökodades, mida tuleb silmas pidada, kui ise tahta sõidukile õigeks ajaks talverehvid alla saada.