Business Insider keelitab tarbijaid mööda vaatama just järgnevatest mõttetult kõrgelt hinnatud tootegruppidest:

Väikestesse portsjonitesse pakendatud toit

Tegelikult saab välja käidud raha eest rohkem kaupa ning mõistlikuma diili, kui osta tava- või ülisuuruses pakendid ning nende sisu kodus näiteks ise eraldi anumatesse või pakenditesse jaotada. See kehtib kuivainete, näkside ja muu taolise puhul.

Eelnevalt viilutatud-lõigatud lihatooted

Kõiksuguste lihatoodete hind, mis on lõigatud viiludesse, sektoritesse, kuubikutesse jne on vahel isegi 60% kõrgem kui tavalise tükitoote hind, sest selliselt pakendatud liha säilib riiulitel lühemat aega.

Brändi-nimega maitseained ja vürtsid

Tõenäoliselt on kaupluses saadaval selle toidupoeketi oma margi vürtsid ja maitseained, mis maitsevad ju tegelikult täpselt sama moodi nagu mitmeid kordi kallima brändisildiga tooted.

Pagari(valmis)tooted

Pagaritooteid supermarketist osta on mugav, kuid kindlasti kulukas. Enne kui ostad saiakeste letist endale kotitäie pirukaid, kaalu, kas kodus ise tassikoogikeste valmistamine mitte odavam ei tule või tasuks hoopis külastada kondiitri- ning pagariäri või kohvikut, kus hinnad ilmselt taskukohasemad ja küpsetised veelgi maitsvamad.

Brändi-nimega hommikuhelbed

Kui lugeda ning võrrelda supermarketi omanimelise hommikuhelveste paki tootekirjeldust ja tuntud brändi oma, võib selguda, et tegelikult on nende toiteväärtus ja maitse põhimõtteliselt samad. Erinevus lööb märgatavalt silma hoopis hinnasildis.

Viilutatud või lõigatud köögi- ja puuviljad

Sellisel kujul pakendatud värsked saadused maksavad tavaliselt ligi 35% enam ning köögi- ja puuviljade hakkimine kodus on ju tegelikult lihtsamast lihtsam.

Pudelivesi

Kui juua kodus kraanivett või osta ühekordse väljaminekuna filtrikann, mis vee puhastaks, võib joogivee ostmise pealt väga palju kokku hoida.

Majapidamistarbed

Elektripirnide, koolivihikute ja pakke- või toruteibi soetamine toidupoest maksab ligi 60% rohkem, kui selleks eraldi mõeldud kaupluste külastamisel. Kaalu rahakokkuhoiu mõttes väikese lisakäigu tegemist näiteks ehituspoodi.

Tootevalik kassavahekäikudes

Maiused, nätsupakid, karastusjoogid ja kindlale sihtgrupile suunatud ajakirjad ei ole kassade juurde paigutatud ometigi juhuslikult. Supermarket loodab klientidelt viimaseid impulsiivseid oste just vahetult enne lahkumist. Keeruline on kas või väikesele lapsele selgitada, et üllatusmuna täna ei osta ja mitmete lisadega lasteajakiri jääb samuti korvi lisamata. Proovige nendest lettidest lihtsalt mööda vaadata.