Suurima panuse tulemuse paranemisse andis Kaubamaja enda mullusest 0,3 miljoni eurosest kahjumist väljatulek ja 0,6 miljoni eurose kasumi teenimine.

Supermarketite segment (Selverid) kasvatasid kasumit 7,4%, 3,3 miljonile eurole. Autokaubanduse kasum vähenes 21,3%, 0,7 miljonile eurole.

Jalatsikaubanduse kahjum vähenes 34,9 miljonit eurot 0,3 miljonile eurole. Kinnisvara kasum kasvas 16,7%, miljonile eurole.

Suurima käibega oli supermarketite segment, mis näitas 4,5% kasvu 97,1 miljonile eurole. Suurima 16,7% käibekasvu tõi kinnisvara. See andis miljoni eurose käibe. Kaubamajade käive kasvas 1,8%, 21,3 miljonile eurole.

Autokaubanduse käive kasvas 13,6%, 17,3 miljonile eurole, kuid jalatsikaubanduse oma vähenes 4,6%, 3,2 miljonile eurole. Kogukäive kasvas 4,9% ja ulatus 139,8 miljoni euroni.

Kaubamaja müügitulemust mõjutas kolmandas kvartalis alles augustikuus saabunud suvi ja keskmisest soojem september, mis hoidis eelkõige tagasi ülerõivaste müüki. Lisaks mõjutas kolmanda kvartali tulemust negatiivselt Viru bussiterminali remont Tallinnas, mis kestis 9 nädalat ja mis raskendas oluliselt klientide ligipääsu Tallinna müügimajale.

Jalatsimüügi müügitulu langus III kvartalis pidurdus, ent oodatud tasemest jäi käive siiski allapoole erakordselt sooja augusti tõttu, mis võimaldas tarbijal sügiskaupade ostu edasi lükata. Tarbijate käitumine on järjest enam vajaduspõhine ning ostud sooritatakse kliimat ja teravast konkurentsist tulenevat kaubaküllust arvestades viimasel hetkel.