Pakettreis sisaldas ajavahemikus 25. juuni kuni 1. august reisi Türki ning peatumist viie tärni hotellis Majesty Club Lamer 5*. Pakutav majutus pidi olema kõik hinnas ja tarbija tasus reisi eest 2030 eurot.

Viiest tärnist sai hallitus, mustus ja prussakad

Ebakõlad tõusid esile aga siis, kui lubatud Majesty Club Lamer 5* hotelli asemel võimaldati majutus sama keti, so Majesty, teises hotellis, kuid reisifirma selgituste kohaselt oli asendushotellil samuti viis kvaliteedimärgi tärni. Nagu hiljem tarbijale selgus, nii see polnud.

Tarbija kaebas, et hotellitoa seintel, lagedel ja mööblil olid hallituse jäljed, duši kõrgust ei olnud võimalik reguleerida, vannituba oli must ning uksed niiskusest paisunud. Peale hotellitoa puuduste olid hotellis ka prussakad ning restoranides ja baaris puudus välismaine alkohol. Pärast ebameeldiva üllatuse osaks saamist võttis tarbija reisikorraldaja esindajaga ühendust, kuid tuba ringi ei vahetatud.

Reisifirma pidas kokkulepitust kõrvalekaldumist majutusteenuse puhul lubatavaks

AS Anhel nõustus, et pakettreisilepingu kõiki punkte ei täidetud nagu kokku lepitud sai, kuid majutusteenuse puhul olevat mõningad muudatused lubatavad. Samuti tõdes reisifirma, et planeeritud hotell ja majutusteenus oleks pidanud nende omanduses oleva info kohaselt pakkuma samaväärset teenust, kuid seda ei teinud. Tüliõunaks said aga tarbija esitatud hotellis tehtud fotod, mis hotellitoa mitmeid vajakajäämisi ja puudusi tõestasid. Reisifirma väitis aga, et fotod on tehtud muudes kohtades ning on seetõttu võltsitud.

Komisjon otsustas tarbija kasuks

Tarbijakaebuste komisjon pidas reisifirma väiteid, et klient on esitatud fotod võltsinud, paljasõnalisteks ning lükkas need ümber. Leiti, et tarbijal on õigus nõuda pakettreisi hinna alandamist 20% ulatuses kogu hinnast, sest hotellituba polnud selline nagu lepingus lubatud. Nii siis otsustas komisjon, et reisifirmal tuleb tarbijale tagastada 406 eurot.

Reisinõuandlas Tripadvisor on külastajad hotellile karmi hinnangu andnud

Reisinõuandeid jagaval leheküljel Tripadvisor.com ei halasta külastajaid hinnanguid andes hotellile, kuhu reisifirma Anhel kaebuse esitanud tarbija suunas. Külastajate fotodel on näha määrdunud mööblit, katkiseid ja niiskusest paisunud toauksi ning üsna räpast vannituba. 70-ne külastaja arvustuse seas on valdav enamus negatiivsed ja korduvalt mainitakse haisvaid hotellitube, kus isegi rätikud pole puhtad, hotelli administratsioon kliendi mure kuulda ei võta ja makstud raha eest saab alla poole arvestust majutuse.