Swedbanki käitumine ajas poepidaja maruvihaseks
OÜ Saare Market omanik Tarvo Pihlas, kelle kauplusega oli tegu, selgitas, et talle helistas neljapäeval kella 11 ajal kaupluse müüja, sest klient ei saanud arvet kaardiga maksta. "Minule tuli see täieliku šokina," ütles Pihlas ja lisas, et suundus seejärel kohalikku pangakontorisse, et uurida, miks makseterminalide toimimine sissehelistamisega lõpetati varem kui kokku lepitud.
Kui varem oli kaupluse telefoniarve alla 10 euro kuus, siis nüüd tuleb kauplusepidajal soetada internetiteenuse pakkuja käest internet 20 euro eest, millele lisandub käibemaks. See on nii, sest Swedbank plaanib hiljemalt 1. novembriks kõik sissehelistamisega (dialup) makseterminalid välja vahetada ja üle minna uuele interneti-põhisele lahendusele.
Kaupluseomaniku sõnul on aga antud juhul tegu suurettevõtte omavolitsemisega ja ta ei mõista, kas nii käitubki Baltimaade TOP 1 ettevõtte, kui kaupluses lubatust varem praeguse lahendusega kaardimakse võimaluse katkestab.
Swedbanki Lääne-Eesti regiooni ärikliendusuhete allosakonna juhi Tarmo Vipre sõnul edastati esmane teavitus muudatusest kliendile juuni alguses ja temaga oldi seejärel ka ühenduses oldud.
Tarvo Pihlas vaidleb Tarmo Viprele vastu. “Augustis helistati ja teatati 1. novembrist sissehelistamisega makseterminali toimimise lõpetamisest. Internetipanka ega postkasti ei ole mingisuguste teadet tulnud."
Refereeritud artikli täisteksti loe Meie Maast, et teada saada, kas ja kuidas intsident lahenduse sai.