Konkurents rõivafirmade turul on kiiresti kasvav ja tugevat positsiooni hoiavad need, kes sihivad kõige tundlikumat tarbijagruppi- teismelised. Noored mitte ainult ei kuluta ise, vaid nende peale kulutavad ka nende vanemad. Business Insider selgitas, millised brändid järgnevate aastate jooksul selle strateegia põhjal turgu hoiavad.

Nike-ga on noorte seas justkui kultusbränd

Nike on oma konkurendid ja eelkäijad Gap ning Abercombie & Fitch seljatanud ning saanud teismeliste seas kõige populaarsemaks vabaaja- ning spordirõivastuse firmaks. Samuti on Nike rohkem ja väga tulemuslikult investeerinud naisterõivastusse, sest tüdrukud on võrreldes poistega selles vanuses nii või naa usinamad tarbijad, maailmas on hetkel kasvav trend propageerida n-ö girl-power'it ehk naiste ja tüdrukute võimu ühiskonnas ja noored neiud on potentsiaalsed eluaegsed tarbijad tulevikus.

Kiirmoe musterlaps Forever 21

Forever 21 on kiirmoebrändide musternäidis ning sihib vastavalt oma keti nimele ka tarbijategruppi, kes jäävad kahekümnendatesse või sellest vanusepiirist alla poole. Nii muudab Forever 21 moelavade kõige värskemad moeröögatused kättesaadavaks oma kauplustes odavate koopiatena ja kõige kiiremini käivad moega kaasas mõistagi noorukid.

American Eagle meelitab kvaliteedi ja kampaaniatega

See bränd on Euroopas vähem laineid löönud kui USA-s, kuid on siiski suutnud müüginumbreid tugevalt kasvatada. Ettevõtte peamiseks turundusstrateegiaks on vältida ülejääki laos ja vabaneda kaubast kas või meeletute kampaaniate ja sooduste abil. Teismelistele sobib see ideaalselt.

Urban Outfitters on alternatiivsete ja vastuoluliste noorukite pärusmaa

Urban Outfitters on samuti kauplusekett, mida Eestis veel ei leidu, kuid mujal maailmas on see bränd oma müüginumbreid jätkuvalt kasvatanud. Peale alternatiivse moekauba ja teiste tuntud brändide rõivastuse edasimüümise, on nende kauplustes tugevalt esindatud ka elustiili kaup, mida soetada kas või kingitusteks.

Eestlastele tuttavatest ettevõtetest jõudis uuringu tulemuste esikümnesse ka H&M, mis just Eesti noorte seas jätkuvalt populaarsust kasvatav.