Lapsega kodus olemise aeg – võimalus alustada oma äri?
Paljud väikeste lastega koju jäänud emad kasutavad seda aega ära ning alustavad laste kõrvalt oma äri ehitamist. Just seda tegid ka Merilin Neering ning Irene Taal, kes lähtuvalt vajadusest omaenda lastele midagi vahvat õmmelda, hakkasid varsti ka teistele midagi erilist pakkuma. Nõnda sündis kodumaine lasteriiete bränd Mimi Disain.
Mimi Disaini lasteriided on inspireeritud täiskasvanute moest
Teie lasterõivad eristuvad üldisest lastemoest — joon on lihtsam ja puhtam ja pigem inspireeritud täiskavanute moest. Miks nii ja kuidas Te selleni jõudsite?
Üsna alguses saime aru, et meie toodang peab olema meie enda nägu. Lähtume rõivaste tootmisel enda sisetundest ja stiilist. Me ei ürita kaasa joosta hooajaliste trendidega, vaid me teeme seda, mis meile endile meeldib ja tundub, et seni oleme klientidega ühel lainel.
Kes on sihtgrupp?
Kõik lapsed vanuses 3 kuud kuni 10 aastat ja nende vanemad, kes hindavad ilusaid ja mugavaid riideid.
Kes teeb lõiked ja tegumoe? Kelle kanda on äriline ja turunduslik pool?
Lõigete ja tegumoe eest vastutab Irene. Mina tegelen kõigega, mis puudutab ärilist poolt.
Mis noori naisi inspireerib, kui palju järgitakse trende ning kuhu on Mimi Disain teel, sellest saab lugeda täispikas intervjuus Osta.ee blogis.
Mimi Disain lasteriided on müügil Osta.ee uuel Eesti Disaini lehel.
Poiste riietega saab ka keset pidulikku õhtusööki restorani kõrval olevas aias puu otsa ronida
Tüdrukute riiete puhul on lisaks praktilisusele lisatud ka mõni printsessilik detail