Kui tarbija saalitöötajale vihjas, et müüdav kaup ju hallitab, vastas teenindaja, et sellepärast ongi hinda alandatud. Klient vastas seepeale teenindajale, et hallitusega toidukaupa ei tohiks poes müüa. "Kui ei taha, siis ei pea ostma," lausus klienditeenindaja. Lugeja ei tahtnud ega ostnudki, aga uuris, kas riknenud toidukauba müümine pole mitte klientide eksitamine ning petmine.

Grossi Toidukaupade omanikfirma OG Elektra sisekontrolli osakonna koordinaator Elen Bikejev sõnas, et riknenud kauba müük Grossi Toidukaupade kauplustes on vastavalt nõuetele keelatud, vihjates konkreetse kaupluse rängale veale.

"Kaupluse personal võib kaubandusliku välimuse kaotanud puu- ja juurvilja, selle kiireks realiseerimiseks allahinnata, aga riknenud kaupa müüa ei tohi," selgitas Bikejev.

Samas põhjendas Bikejev, et klientide petmise või eksitamisega tema hinnangul küll tegu pole, kuna allahinnatud kaup oli tavamüügiletist eemaldatud. "Võib aga juhtuda, et mõni toode jääb tähelepanuta ja see on väga kahetsusväärne," lisas ta.

OG Elektra AS on tänulik Teie tagasiside eest ja teeme kõik endast oleneva, et tulevikus ebameeldivusi ei
tekiks.

Bikejev vabandas juhtumist kuuldes tarbija ning ka teiste klientide ees korduvalt ja kinnitas, et ettevõtte teeb endast oleneva, et tulevikus sääraseid ebameeldivusi vältida.

Lugeja foto