Ka Kasulikule kirjutas lugeja, kellel jäi veekeskuse külastusest kõike muud kui meeldiv mälestus. Uurisime Atlantis H2O Aquaparki majandava Tallinna Veekeskus Vesikaru OÜ juhatuse liikme Kaja Kuusiku käest, kas taolised kaebused on sagedased ning veekeskuses reaalseks probleemiks.

Kuusik sõnas, et neile laekub igapäevaselt palju tagasisidet nii meiliaadressile kui ka Facebooki lehele ning selle seas on tõepoolest palju kriitikat, kuid ka positiivset tagasiside. Ta rõhutas, et kõiki kommentaare võetakse väga tõsiselt ja proovitakse leida paremad lahendused, kuid olles alles 2 kuud avatud olnud (toim. avati 24.08.2015), ongi pidev õppimine ning muutumine normaalne.

Liutorud ei olegi vastavalt ohutusnõuetele ette nähtud väikestele lastele

Veekeskus ei mõista külastajate nurinat, kes kurdavad, et lapsed ei tohi omapäi vanema juuresolekuta liutorudest alla lasta. „Veekeskuse 6 liutoru on ette nähtud lastele pikkuses 120-140 cm ja reegel, et väiksemad lapsed ei tohi torudest alla lasta, seisab eelkõige laste endi ohutuse ja turvalisuse eest. Siiski, seoses avamise algusest peale saadud rohke tagasisidega, otsustasime klientide palvel, kes soovivad keskust külastada ka väiksemate lastega, teha lisainvesteering ning me teatame rõõmuga, et selle aasta detsembris valmib veekeskuses väikelastele mõeldud lusti- ja mänguala koos neile ettenähtud 2 liutoruga, ronimisala ning basseiniga,“ põhjendas Kuusik.

Veekeskuse piletihind ei sisalda saunamõnude nautimist

Külastajatele on jäänud arusaamatuks, miks veekeskuse kontseptsiooni ei kuulu ühtki sauna ja selle eest tuleb lisaraha maksta. Kuusik selgitas, et saunade külastamiseks on veekeskuse poolt vastavad kokkulepped sõlmitud Viimsi Spa’ga ning saunakeskuse ja Atlantis H2O veekeskuse vahele on ehitatud ühendav galerii. Seega nende sõnul on klientidele 5- kuni 7-eurose lisatasu eest saunatamise võimalused loodud.

Riietusruumide sisustust peetakse ebapraktiliseks ning puudulikuks

Kasulikku kirjutanud lugeja märkis, et veekeskuse külastamisele eelnevad ja järgnevad toimingud pesu- ja riietusruumis on ebamugavad, sest pesuruumis pole pesuasjadele riiuleid või hoidikuid, föönid ei töötanud ja riietusruumis ei avanenud ning sulgunud kapiuksed. Samuti pidavat olema puudus pinkidest. Lugeja kirja järgi on kitsaskohti palju, aga juhatuse liige Kuusik kinnitas, et ka nende lahendamisega tegeletakse. „Tagasisidet pinkide puudumise kohta oleme saanud ka teistelt klientidelt, aga tänase seisuga on garderoobid üle vaadatud ning lisaks toolidele on meie hinnangul seal piisavalt pinke. Kui kapi elektrooniline lukk mingil põhjusel ei sulgu, mida tuleb ikka aeg-ajalt ette, siis saab klient alati teenindajalt koheselt uue võtme,“ ütles Kuusik ja lisas, et taolisi väiksemaid probleeme esineb veekeskustes ikka. „Kabiini- ja riietusruumisüsteem sobib hästi neile, kel kaasas mõlemast soost lapsi aga kes on veel liiga pisikesed, et ise hakkama saada,“ täheldas Kuusik.

Ventilatsioonisüsteem vastab kõikidele nõuetele

Mõnes küsimuses, näiteks veekeskuse õhutuse ja temperatuuri osas, jäävad külastajad eriarvamusele. Kui ühed heidavad ette õhupuudust ja kehva ventilatsiooni, siis teised jällegi kirjutavad Facebookis, et tegemist on ainsa Eesti veepargiga, kus on normaalne sisetemperatuur. „Veekeskusesse on paigaldatud kõikidele nõuetele vastav kaasaegne ventilatsioonisüsteem, mida mõõdistatakse ja kontrollitakse pidevalt,“ rõhutas Kuusik. Ta kinnitas, et veekeskus teeb tihedat koostööd nii Tehnilise Järelevalve Ameti kui ka Terviseametiga.

Hea lugeja, anna kommentaariumis teada, kas oled külastanud Atlantis H2O veeparki ja kuidas jäid keskusega rahule.