Peaaegu saja-aastane uhiuus äri
Neid inimesi, kes saaksid öelda, et jätkavad juba neljandat põlve oma pereettevõtet, ei ole kuigi palju. Eigo ja Anna Siimu võtsid selle väljakutse vastu ning koondasid hiljuti Woolish brändi alla kordumatu seeria kodutekstiili ning rõivaid.
Kuidas tekkis mõte esivanemate kudumisärile hing sisse puhuda?
Ajendeid oli mitmeid, esiteks ilmselt minu ema kerge väsimus ja ideedekriis, kus tundsime Annaga, et võiks midagi arendama hakata. Anna oli tol ajal lastega kodus ja mõte jätkata endisel ametikohal - hotellis toitlustusjuhina - ei olnud kõige motiveerivam. Samuti olid minul ambitsioonid Eesti suurimas distributsiooniettevõttes otsa saamas — 5 aastat ettevõtte ülesehitamisel oli piisavalt kurnav, et otsida väljundit natukene loovamas valdkonnas. Samuti ajendas meid soov edasi viia vana-vanaema alustatut. Moment kui selline oli 2014. aasta suvi. Anna idee oli alustada täiesti uuest valdkonnast ehk kodutekstiilist.
Kuidas toodete ideed sünnivad? Kes on loominguline pool? Kas on ka omavahelisi vaidlusi?
Ideid genereerime kogu aeg jooksvalt, püüame teha klassikalisi asju ja ekstravagantsusega mitte üle pingutada. Põhigeneraator on Anna ja testpartiid toodetakse Viljandis. Argumenteeritud vaidlused on alati edasiviiv jõud.
Kuidas on võimalik kolme väikese lapse kõrvalt oma äri vedada, kuidas on võimalik tööd ning eraelu sellises olukorras lahus hoida ning millised on Woolishi tulevikuplaanid — loe siit edasi.
Woolishi kodutekstiil ning rõivad on müügil Eesti Disaini lehel.