Ettevõtete valikul lähtuti loovusest, turupotentsiaalist, ärimudelist, konkurentsieelisest, suurtele turgudele kohaldatavusest ja investorite projektist väljumise võimalikkusest.

17-19 novembrini Taanis Kopenhaagenis peetaval Creative Business Cupil esindab Eestit kohaliku konkursi võitja, kliendi hoidmise teenust pakkuv Sorry as a Service, lisaks lülitati Balti- ja Põhjamaade ühisesse ettevalmistusvõrgustikku ja CBC arendusprogrammi ökokosmeetikat tootev Sõsar ja kõrgete kontsade kandmiseks individuaalseid sisetaldu välja töötav Heelosophy. Viis Eesti konkursi parimat said võimaluse lisada oma tutvustus ka investorite jaoks mõeldud ülemaailmsesse infokeskkonda, kust Aus Design välja valitigi.

Ülemaailmsel konkursil Creative Business Cup osaleb üle 300 ettevõtte ja rohkem kui 60 riigist, lisaks 20 000 USD suurusele peaauhinnale on sel aastal ka rohkesti eriauhindu ning vastavalt valdkonnale saab osaleda eriprogrammides.

Eesti konkursi viis läbi Loov Eesti koostöös Tallinna Ettevõtlusinkubaatori, Tartu Loomemajanduskeskuse, Estonian Business School’i (EBS) ja Creativity Lab’iga. Loov Eesti on Creative Business Cup’i ametlik esindaja Eestis.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena