Alexa andmete põhjal on top 60 enimkülastatavad veebilehed Eestis valdavalt erinevad online-uudiste portaalid, pankade veebilehed, otsingumootorid ja sotsiaalmeedia leheküljed ning töö-, kinnisvara või autokuulutuste portaalid.

Kui Kaup24 on juba mitmendat kuud esimese top 60 külastatuma veebilehe seas, siis teised Eesti e-kaubandusega tegelevad ettevõtted saja enimkülastatud lehe hulka ei mahtunud: Cherry.ee positsioneerus 109. kohale, On24 150., Hansapost 164., Shoppa.ee 201. ja 1a.ee 212. kohale.

„Kaup24 on kasvatanud enda e-poe külastatavust kiiresti just viimase poole aasta jooksul, jättes seljataha kõik otsesed ja kaudsemad konkurendid. Külastatavuse kasvule on kindlasti kaasa aidanud järjest suurenev tootevalik ning kiire tarneaeg, mis mõjutab järjest enam e-poe külastajate ostuotsuseid,” märkis Kaup24 juhatuse liige Maris Kivi.

Statistika järgi veedab keskmine lehekülastaja Kaup24.ee veebilehel pisut üle 10-ne minuti päevas. „Kaup24 tootevalik täieneb iga päevaga ning praegu saab tarbija valida enam kui 137 000 toote seast ning see avaldab oluliselt positiivset mõju ka leheküljel oldud ajale,“ selgitas Kivi ning lisas, et keskmine klient külastab Kaup24 lehekülge statistika järgi lausa 9 korda päevas.

„Veebilehekülgede korduv külastamine ühe päeva jooksul näitab, et kliendid ei tee ostuotsuseid rutates. Kindlasti võrreldakse toodete hindu erinevates e-poodides ning pöördutakse tagasi sinna, kus hind soodsaim ning kauba kättetoimetamine kõige kiirem,“ kirjeldas Kivi eestlaste e-poodlemise harjumusi.