Activision teatas, et maksab King Digitali ühe aktsia eest 18 dollarit ehk 16% ettevõtte aktsia eilsest sulgemishinnast rohkem.

King Digitali ostuga saab Call of Duty ja World of Warcrafit looja Activision juurdepääsu kiiresti kasvavale mobiilimängude turule.

Activision märgib teates, et mobiilimängude turg on suurim ja kõige kiiremini kasvav interaktiivse meelelahutuse sektor, mille selle aasta kogukäive ületab 36 miljardit dollarit. Järgmise viie aastag peaks see turg kasvama enam kui 50%.

King Digitali hitt-toode on 2012. Aastal turule tulnud mäng Candy Crush Saga, mis on senini üks aktiivsemalt allalaetavaid mänge.

King Digitali ost kasvatab Activisioni käivet ja kasumit tuleval aastal umbes 30%, loodab ettevõte.

Ostu finantseerimisel kasutab Activision 3,6 miljardi dollari mahus omavahendeid ning lisaks laenuraha. Tehingule peavad andma heakskiidu King Digitali aktsionärid ning lisaks järelevalveorganid. Tehing loodetakse lõpule viia tuleva aasta kevadeks.

King Digital jätkab sama juhtimise all sõltumatu Activisioni üksusena.