Wet lease tähendab, et üks lennufirma rendib teatud ajaperioodiks teiselt lennufirmalt lennuki koos meeskonnaga. Seega töötab nii kokpitis kui ka salongis antud lennufirma personal, kellelt teenus tellitakse. Ka Estonian Air pakkus "wet lease" teenust teistele lennufirmadele, näiteks SAS-ile ja Austrian Airlinesile.

Sakkovi sõnul pidi Nordic Aviation Group tagama Tallinnast otseliinide sujuva ülemineku ja sellega saadi ka hakkama. Miks aga ei sõlmitud eelnevalt nimetatud lepingutüüpi suurte ja usaldusväärsete lennufirmadega? Eesti puhul võinuks kõne alla tulla Finnair, Lufthansa, Aeroflot, airBaltic, ka SAS, kes just täna teatas, et alustab juba järgmisest nädalast lende liinidel Tallinn-Oslo, Tallinn-Stockholm ja Tallinn-Kopenhaagen.

Sakkovi sõnul saab lepinguid sõlmida ikkagi ettevõtetega, kes sedasorti teenuseid, n-ö lühiajalisi juhutöid pakuvad. Samuti oli oluline hind ja lennukite suurus. Sakkov rõhutas, et veel selle aastanumbri sees peaks Nordic Aviation Group suutma esimesele liinile panna lendama juba oma eestikeelse meeskonna. Töökuulutused avaldatakse lähiajal.

Nordic Aviation Group tellis Tallinnast Euroopa linnadesse viivad reisid BMI-lt, Trade Airilt, NextJetilt ja Carpatairilt. Neilt firmadelt on renditud lennukipark koos meeskondadega. Adria Airwaysi poolt on lennuettevõtja sertifikaat, kommertsplatvorm ja piletimüügisüsteem. Seetõttu kehtivad Nordic Aviationi lendudel esialgu Adria Airways reeglid.