«Avatud e-Selveri tegemisel panustasime tublisti sellele, et pakkuda klientidele võimalikult laia kaubavalikut,“ rääkis Selveri keti juht Kristi Lomp. „Soovisime, et kliendid saaksid e-Selverist osta igapäevaste toidu- ja esmatarbekaupade kõrval ka kõiki neid tooteid, mida võime leida vaid suurtest hüpermarketitest.“

Lomp märkis, et soovitud toote leidmine terve valiku hulgast on lihtsamaks ning kiiremaks muudetud erinevate otsingufiltritega ning ostukorvi kaupu valides saab lisaks toote põhjalikule kirjeldusele ja koostisele ka toitumisalast teavet. „Samuti on e-Selver saadaval ka nutitelefonides ja tahvelarvutites,“ lisas Lomp.

E-Selveri veebikeskkond võtab tellimusi vastu ööpäevaringselt ja kaubad toimetatakse kohale seitsmel päeval nädalas kella hommikul kümnest õhtul kümneni. e-Selveri veebipoest tellitud kaubad toimetab kohale Omniva kuller toidukaupade veoks kohandatud külmutusseadmetega autoga.

See, kas kliendi tellimusel nimetatud aadress jääb kulleriteenuse piirkonda, selgub kui e-Selveris sisestada sisselogimisel oma aadress ja postiindeks. Vastasel juhul tuleb ettetellitud kaubale ise järele minna.

e-Selveri tellimuse komplekteerimisel valitakse pikima säilivusajaga tooted, mis kaupluses saadaval. Kaalukauba – näiteks puu- ja juurviljade ning ka liha- ja kalatoodete – puhul kaalutakse lähim võimalik tellimisele vastav kogus. Kui kauba kaal on väiksem kliendi tellitust, siis tagastatakse ostjale hinnavahe pangaarvele ning kui kaal osutub tellitust suuremaks, siis klient täiendavalt juurde maksma ei pea.

e-Selveris toimub kaupade eest tasumine tellimuse vormistamisel internetpanga kaudu või krediitkaardiga. Alates 39,99 euro suurusest tellimusest on kohaletoimetamine tasuta. Soovi korral võib klient komplekteeritud kaubale ka ise Järve Selverisse järele minna ja sellisel juhul saab kauba kätte e-Selveri väljastuspunktist.

Kuvatõmmis veebipoe avakuvast