Järve keskuse varasemast suurem esindus ühendatakse Nõmmel asuva väikekontoriga ning Nõmme kontor on viimast päeva avatud järgmise aasta 13. jaanuaril.

Suletava Pirita esinduse kliendid saavad pangateenuseid edaspidi kasutada Swedbanki kesklinnas ja Lasnamäel asuvates kontorites ning Pirital on viimane tööpäev 30. detsembril.

Swedbanki klienditeenuste juhi Ulla Ilissoni sõnul on Nõmme ja Pirita esinduste külastatavus viimase kolme aastaga kordades vähenenud „Kliendid eelistavad pangaasju ajada seal, kuhu neil ka muidu asja on, seepärast rajame suuremaid ja mitmekülgsemate võimalustega kontoreid kaubanduskeskustesse ja muudesse käidavatesse paikadesse,“ rääkis ta.

„Teisalt vähendab pangakontorite külastatavust muude pangakanalite kasvav mugavus – inimesed eelistavad üha rohkem teha sularahatehinguid masinates ning makseid neti- ja mobiilipangas. Näiteks tehakse Swedbanki mobiilipanga vahendusel iga kuu 12 korda rohkem kui kogu meie esinduste võrgus,“ selgitas Ilisson.

„Kuna klientide jaoks on sularaha kiire ja mugav kättesaadavus oluline küsimus, jätame nii Piritale kui Nõmmele alles sularahamasinad – hetkel käivad läbirääkimised nende täpsema paiknemise osas,“ lubas Ilisson.

Järve keskuse uus laiendatud esindus avatakse järgmise aasta 15. jaanuaril. „Uues esinduses hakkavad lisaks kliendinõustajatele tööle ka erakliendihaldurid. See avab klientidele paremad võimalused saada nõu kodulaenu, säästmise ning investeerimise teemadel,“ rääkis Ilisson.

„Kliendid, kes on uuenevad pangakaardid seni meie esindustest kätte saanud, saavad juba täna need endale mugavalt postiga koju tellida. Kui aga klient on märkinud internetipangas oma kindlaks sooviks siiski ise kaardile järele tulla, saab ta personaalse teavituse selle kohta, kust ta edaspidi oma pangakaardi kätte saab. Samuti saavad kõik kliendid soovi korral oma eelistusi internetipangas ise mugavalt muuta,“ lisas Ilisson.