Valdav enamus tarbijaid seostab Coca-Cola brändimärki magusa koolajoogi või teiste enim müüdavamate karastusjookidega nagu Fanta ja Sprite. Nüüd on Coca-Cola kompanii oma eesmärgiks võtnud jõulisemaid samme astuda hoopis pudelivee turul ja nii alustataksegi Smartwater karboniseeritud vee turule toomisest.

Smartwater mullivett hakatakse esialgu müüma üheliitristes pudelites ning vaid USA turul, kuid juba järgmisest aastast loodetakse laieneda rahvusvahelisele turule ja laiema tootevalikuga erisuurustes pudelite ning pakenditega. Nii asub Coca-Cola konkureerima populaarsete gaseeritud vee brändidega nagu Perrier ja LaCroix.

Uus strateegiline suund on tegelikkuses järjekordne samm vähendamaks juba kümnendi kestnud traditsiooniliste karastusjookide müüginumbrite langust nii USA-s kui ka rahvusvahelisel turul. Ühendriikides on aina kasvavaks ning tõsisemaks probleemiks ülekaalulisus ja ühe süüdlasena selles nähakse kunstlikult magustatud karastusjooke.

Karboniseeritud pudelivee turg on hetkel küll väike, kuid iga aastaga hüppeliselt kasvav. Seda ilmestavad ka mulliga pudelivee eelmise aasta USA müüginumbrid, kui rahvusvahelise turuuuringu firma Euromonitori sõnutsi ulatus tõus 10-protsendi ning 786-miljoni euroni.

Smartwater on juba praegu üks Coca-Cola kiiremini kasvavaid ning edenevaid bränditooteid. Pudelivee reklaamnäoks on tuntud näitlejanna Jennifer Aniston.