Restoranile tehtud 780-eurose ettemaksuga hakkas pihta restoranipoolne kemplemine - algul lubati ettemaks tagastada tingimusel, kui samale päevale tekib uus klient. Siis aga pakuti võimalust vaid pool ettemaksust tagastada.

Kuna ettemaksu lubatud kuupäeval kliendile tagasi ei makstud ning edasiste lubaduste täitmine ka teoks ei saanud, pöördus klient viimases hädas tarbijakaitseametisse. Kuna restoran ja pulmapidaja omavahelist kokkulepet ei saavutanud, tuli vaie lahendada tarbijakaebuste komisjonis.

Viktoria restoranis on kuupäeva broneerimine vaid ruumide rendi ettemaksu tasumise korral ning ettemaksu eesmärgiks on vältida olukorda, kus tühistamise korral jääks restoranil tulu saamata, sest broneeritud kuupäevale pole võimalik lühikese aja jooksul ruume pakkuda teistele soovijatele. Restorani sõnutsi teavitati klienti põhimõttest, et ettemaksu ei tagastada ent ühtki kirjalikku lepingut selle tõestuseks esitada polnud.

Restorani ruume rentinud pulmalised selgitasid tarbijakaebuste komisjonile, et neid poldud teavitatud broneeringust loobumisega kaasnevast nõudest ning millistel tingimustel võiks ta kokkulepitud ürituse Viktorias ära jätta.

Samuti polnud sõlmitud kirjalikku lepingut ning tarbija loobus broneeringust piisavalt pikka aega enne pulmapeo toimumise kuupäeva.
Komisjon otsustas, et restoran Viktoria peab kliendile tagastama ettemaksu täies ulatuses, sest viimane loobus ruumide rendist ning pulmapeo tellimuse tühistamisega ei olnud restoranil ka mingit kohustust korraldada pidu.