Just viimase ehk iPhone’ide versiooniga tuli kannatust varuda, kuna turugigandi Apple rakenduste poodi pääsemine on omamoodi vägikaikavedu. Lõpuks on siiski mõlemad versioonid, nii töötajatele kui ka klientidele kasutamiseks mõeldud rakendused kõigile saadaval.

Kuvatõmmis

Kui toit maitses hea, aga teenindus ei avaldanud muljet

Tippy töötab lihtsal põhimõttel – klientidele võimaldatakse jootraha jätta ka siis, kui seda parasjagu rahakotis kõlisemas pole ning kaardimaksega terminalis „tippi“ jättes ei olda kindlad, kas ja kellele see summa lõpuks kohale jõuab. Tippy turundusjuht Hedi Hunt selgitab, et rakendus ongi kasutust leidnud mitmete baarmenide ja köögitöötajaskondade. „Kliendid on üles näidanud huvi head sööki-jooki teenindusest eraldi premeerida,“ ütles ta.

Teenindajasõbralik rakendus

Tippy seisab selle eest, et teenindaja saaks võimalikult suure osa summast kätte - 90% jäetud jootraha summast. “Kasutades alternatiivseid jootraha jätmise viise, näiteks kaarditerminali kaudu tippimist võib teenindaja taskusse jõudev summa olla sõltuvalt teeninduskohast vaid 30%,” selgitas Hunt.

Jootraha lisandub telefoniarvele

Tippi saab hetkel jätta kasutades kas mobiilimakset koostöös Eesti telefonioperaatoritega või kaardimakse võimalust. Suurimaks ühekordse jootraha makse summaks on hetkel 15 eurot, mis tuleneb Tippy lepingust mobiilimakse teenusepakkujaga. Hundi sõnutsi on limiidi kehtestamise eesmärgiks kaitsta klientide vara ning maandada riske.

Jootrahamakseid on alates ettevõtte loomisest septembri alguses tehtud ligi 300.

Tipiga käib kaasas tagasiside

Teenindajad näevad enda rakenduses koheselt teavitust jäetud jootraha ja kommentaaride kohta. Ülekanded teenindajate äpis sisestatud kontodele toimuvad järgneval kuul, kohe kui meieni jõuab klientidelt kogutud jootraha.

Hetkel on teenindajatele suunatud rakendusega liitunud üle saja kasutaja ning neid lisandub aina juurde. Liitumine on teenindajatele, kokkadele jt omal vabal volil. Tippy rakenduse avamisel kuvatakse lähimad teenindajad, seega einet või jooki lõpetades tasub äppi kiigata, kas teenindaja on juba liitunud.

"Oleme saanud mitmeid ettepanekuid nii selle osas, mida rakendusse lisada kui ka tehniliste rikete kohta. Rakenduse kasutamisega seotud probleemide lahendamiseks viime muudatused sisse nii kiiresti kui võimalik," ütles Hunt.