28.12.2015, 16:35
Kas laevafirmad mängisid kokku? Hiina trahvib
Ettevõtted rikkusid viiel mereliinil, sealhulgas Hiina ja Euroopa vahel, konkurentsireegleid, leppides kokku kõrgemad prahtimishinnad sõidukite, veokite ja ehitustehnika veole. Selline tegevus kestis vähemalt 4 aastat.
Trahvitute seas on 3 Jaapani ettevõtet Kawasaki Kisen Kaisha, Mitsui OSK Lines, Eastern Car Liner, Lõuna-Korea Eukor Car Carriers, Norra Wallenius Wilhelmsen Logistics ja Tšiili ettevõte Compania Sud Americana de Vapores ning CSAVi tütarettevõte.
Trahv moodustab ettevõtete 2014. aasta Hiina käibest 4-9%.
Oktoobris langetasid mitmed Aasia konteinervedude kompaniid vabatahtlikult prahtimishindu, kui Hiina uuris liiga kõrgeid tasusid.