Idee seisnes erinevate riikide kandmises Coca-Cola tunnusvärvides jõulumeelsele maakaardile, mille all seisis pühade tervitus riigi emakeeles. Mõistagi ka maailma suurim riik Venemaa kanti kaardile.

Tüliõun tekkis 2014. aasta märtsis Moskva poolt annekteeritud Krimmi poolsaare ning seetõttu siiani Ukrainas vältava pingelise konflikti üle.

Coca-Cola edastas oma uusaastatervituse Venemaa populaarseimasse sotsiaalmeediavõrgustikku VKontakte (VK) ning esialgsel kaardil polnud Venemaa territooriumi alla arvatud Krimmi.

Peagi tabas suurkompaniid VK kasutajate pahameel ja kriitika ning Coca-Cola avaldas uue kaardi teisipäeval. Sel korral oli kaardile kantud ka Krimm ning juurde lisatud vabandus arusaamatuse pärast. Uuel kaardil olid näiteks olemas ka Kuriilid, mille üle Moskva ning Jaapan on minevikus pikalt jagelenud.

Pärast teise täiendatud kaardi avaldamist olid maruvihased aga ukrainlased, kes lubasid karastusjoogi ostmist ja tarvitamist lausa boikoteerida.

Coca-Cola Ukraina haru avaldas suure segaduse ja pahameele peale uue tervituse Facebookis, milles seisis: "Armsad sõbrad! Suur tänu teie tähelepanu eest. Oleme otsustanud, et kustutame teate, mis on põhjustanud niivõrd palju pahameelt."