Kadri Keert kasutas Liiva kaupluse juures asuvat Swedbanki sularahaautomaati viimati esmaspäeval, kirjutab Meie Maa.

"Ehmatasin ära ja mõtlesin, et mu pangakaart jääbki automaati, sest nupud ei töötanud. Eelkõige just see klahv, mis peaks kaardi tagastama," rääkis Keert.

Naine helistas mobiiltelefonilt Swedbanki numbrile, kust juhendati, mida tuleks pangakaardi kättesaamiseks teha. Nii kaua pidi ta aga kaarti automaadis aktiivsena hoidma, et automaat seda nii-öelda alla ei neelaks.

Enne Keerti automaati kasutanud inimesel tekkis samuti probleeme, temagi pidas Swedbankiga telefoni teel ühendust.

Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask tõdes, et klahvid ei pruukinud töötada külma tõttu. Külmast tingituna oli tema sõnul üle Eesti sularahaautomaate rivist väljas kokku paarikümne ringis.

Swedbank paneb suurte külmade saabudes sularahaautomaatidele lisasoojenduse sisse. Pank soovitab taolistel puhkudel maksta kaardiga kui vähegi võimalik.

Refereeritud artikli täisteksti loe Meie Maast.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena