Finnair pakkus Ärilehele võimalust lennata detsembri lõpus esimese Airbus A350 lennuga äriklassis Helsingist Pekingisse ja 6. jaanuaril tagasi. Sel ajal oleksid edasi-tagasipiletid maksnud üle 4000 euro. Muidugi sõltub iga lennu hind täituvusest ja sellest, kui pikalt pilet ette osta. Finn­airi müügitiim teatab, et kuigi Aasia lendude äriklassi piletihinnad algavad umbes 1800 eurost, pole ka 4000 eurot midagi ebatavalist. Mida sellise raha eest siis uutes lennukites pakutakse?

Läinud aasta 7. oktoobril käis Finnairi juhtkond Euroopas Toulouse’is Airbusi peakontoris, et esimese lennufirmana saada kätte uus lennuk A350 XWB. Lennukimudeli numbrile järgnev täheühend tähistab sõnu „extra wide body”, mis tähendab eriti laia lennukikeret. Lai kere võimaldab rohkem (jala)ruumi ja laiemaid, 45-sentimeetriseid istmevahesid ka turistiklassis reisijatele. Kuna istmeread on grupeeritud kolme kaupa (nii paremal, keskel kui ka vasakul kolm kohta reas), pole kindel, kas laiem istmevahe teeb ka öise ja kaheksa tundi kestva lennu tõesti mugavaks.