Nii Tallinna lennujaama kui ka Riia lennujaama avalike suhete juhid Priit Koff ja Sarmite Rinmane kinnitasid, et sõiduplaani muutus oli tingitud lumesajust ja hoovõturaja seisukorrast, mida Ryanair'i lennufirma oma nõuete kohaselt pigem kehvapoolseks pidas, et Tallinnas mitte maanduda ja/või õhku tõusta. Ka reisijad on kinnitanud, et ilm oli nagu ta oli ning ohutust silmas pidades ei saa väljumise „kolimist“ Riiga pahaks panna.

Ryanair'i müügi- ja turundusjuht Lisa Cashin selgitas, et Hansabussi reisibussil tekkinud tõrke tõttu viibis omakorda reisijate jõudmine Riia lennujaama ning see aina süvendas väljumise hilinemist. „Esialgne pardatiim oleks sellisel juhul ületanud neile lubatud lennutunnid ja ootamatute olude sunnil tuli määrata uus reisilennuk ja välja vahetada pardatiim,“ sõnas Cashin.

Odavlennufirma müügi- ja turundusjuht sõnas, et ettevõtte vabandab kõigi reisijate ees, kuid täpsustas veel samas lauses, et neile jagati vautšereid ning inimesi informeeriti reaalajas sõnumite abil ja Riia lennujaama Ryanair'i töötajaskonna poolt.

Uurides Cashinilt, kas antud Tallinn-London lennu reisijatel on lootust lennufirmalt kompensatsiooni saada või mida täpsemalt neil selleks teha tuleb, jäi naisterahvas vastuse võlgu ega puudutanud seda teemat lähemalt. Üks lennul viibinud reisijatest jagas meiega aga internetilehekülge, kust teisedki võiks kasulikku teavet leida. "Lennujaama töötajad jagasid meile vastavaid lehti infoga, mis õigused meil on," sõnas ta. See on leitav siit.

Ootamatult tee äärde seisma jäänud reisibuss kuulus Hansabussile ning nende müügijuht Jaanus Kukk tõdes, et bussil tekkis tehniline tõrge, kui ohusüsteemid jäätusid ja reisijätkamine polnud enam turvaline. Bussid 180 reisija transportimiseks telliti Tallinna lennujaamalt ja veerandtunni jooksul vastas Hansabuss, et leiab vajaminevad bussid. "Lubasime algselt, et bussid jõuavad lennujaama 12.45 kuni 13.00 vahemikus, kuid tegelikult startis neli bussi Riiga kella 13.20 ajal.

Kukk vabandas tekkinud viivituse ja ebameeldivuste pärast reisijate ees, kuid lisas, et raskete ilmastikuolude puhul ei ole me keegi teel ilmnevate tehniliste probleemide eest kaitstud ning Hansabuss andis endast parima, et olukord saaks võimalikult kiiresti ja professionaalselt lahendatud.

Riia lennujaama avalike suhete juht Sarmite Rinmane nentis, et lennu väljumisaja viibimine ning selle ümberkorraldamine jääb lennufirma haldusalasse ning reisijatele jagati täpselt nii palju informatsiooni, kui lennujaama töötajateni jõudis. Samuti lisas ta, et Riia lennujaama töötajatelt nõutakse soravat läti, inglise ja vene keele oskust ja ka valjuhäälditest jagatavad teated on nõuete järgi rahvusvahelises inglise, vajadusel vene ning mõistagi emakeeles, läti keeles.

Riia lennujaam vabandab ebamugavuste eest, mis tingituna ilmastikuoludest reisijate lennuplaani segi paiskasid.