Tele 2 teenuste kasutamisel esinesid esimesed tõrked neljapäeval, 14. jaanuaril, kui polnud võimalik välja helistada, sissetulevatele kõnedele vastata ega kasutada mobiilset internetti. Telefoni ekraanil näitas nii 3G, 4G kui ka kõne levi, aga praktikas ei toiminud ükski neist.

Toimetusega ühendust võtnud lugeja, kes on Kadrina elanik ning ühtlasi kauaaegne Tele2 klient, selgitas, et algselt lubati levi taastumist laupäevaks, siis pühapäevaks ning nii see lubatud lahendus edasi lükkuski.

"Klienditeenindaja ütles mulle, et esmaspäeva hommikuks on sada protsenti probleem lahendatud. Tegelikult läks aga nii, et veel 22. jaanuaril reede õhtulgi esines mõningaid probleeme," rääkis meesterahvas. "Mulle öeldi, et helistatakse ja antakse kohe teada, kui midagi selgub. Küsisin, et kuhu te mulle helistate, kui levi pole," muigas mees irooniliselt.

"Peale korduvaid kõnesid läksin Rakvere klienditeenindusse, kus hakati paluma, et ära sa jumala eest ära mine, me teeme sulle suurepärase pakkumise," rääkis nördinud klient ning tõstatas küsimuse, et mis ta selle pakkumisega peale hakkab, kui tal levi pole.

Kuna töö vajas tegemist, otsustas klient ajutiselt EMT kõnekaardi jaoks. "Minu jaoks lisaväljaminek, aga see ju kedagi tegelikult ei huvita. Klienditeeninduses pakuti viimases meeleheites juba oma taskust viite eurot," selgitas lugeja.

Ka Kadrina Facebooki lehel ning sotsiaalmeedias jagasid inimesed mure Tele 2 ühenduse osas. Ei teatud ei põhjust ega millal levi taastub.

Kui algse versiooni kohaselt olla Kadrina Tele 2 mast töökorrast välja läinud, siis hiljem ütles ettevõtte klienditeenindusdirektor Sirli Seliov, et põhjus ei olnud üldsegi tugijaamas.

Toimetusega ühendust võtnud Kadrina elanik ei mõista aga, kuidas ei suudetud nii pika aja jooksul probleemi lahendada ja kliente toimuvaga kursis hoida. "Ei jagatud mingit informatsiooni näiteks klientide meiliaadressile ning esinduses anti põhimõtteliselt mõista, et Tallinna esinduses ragistatakse ajusid, aga mõistus on üsna otsas," oli lugeja pahane.

Veel reedel kinnitas Tele 2 klienditeenindusdirektor Seliov, et probleemiga tegeletakse endiselt ning rohkemat öelda ei osata. "Põhjus on teatud tüüpi segajas antud piirkonnas," ütles Seliov. Tele 2 vabandas tõrgete pärast kõigi oma klientide ees. Küsimusele, mida peaksid tegema kliendid, kellel on valida, kas olla nädal aega levita või soetada lisaväljaminekuna teise teenuspakkuja kõnekaart, ei soovinud Seliov vastata.

Tele 2 kommunikatsioonijuht Egle Merbach teavitas hiljem, et alates 25. jaanuarist oli Tele2 3G teenus Kadrinas täielikult taastatud. "Probleemi uurimise käigus selgus, et ootamatu häire 3G võrgu toimimises põhjustas tundmatu, suure tõenäosusega illegaalne segaja. Kuna tundmatuid segajad on raske tuvastada ja tekkinud probleeme lahendada, paneme inimestele südamele, et kodukootud leviseadmeid ja -võimendeid on ebaseaduslik kasutada ning nende kasutamine on seadusega karistatav," kommenteeris Merbach.

"Mis salapärane segaja see on, mida nädala jooksul ei suudeta välja selgitada, mina ei tea," oli lugeja nõutu. Ta lisas, et isegi pärast levi taastumist ei teavitatud teda, milles oli probleem seisnenud nagu eelnevalt lubatud.