„Parima soovitusindeksiga ettevõtete tabelit troonivad võrdse tulemusega Südameapteek, Ülikooli apteek ja BENU apteek, neile järgnevad Neste tanklad ja Cinamoni kino Tartus," sõnas TNS Emori uuringuekspert Katrin Vaisma.

„Esikümnesse mahuvad veel Coca-Cola Plaza, Statoil, Apotheka ja Alexela. Apteegid saavad kõrgeid hinnanguid tänu sellele, et klientide jaoks on nõustaval müügitegevusel suur väärtus ning Eesti apteekides töötavad hea ettevalmistusega klienditeenindajad. Apteegid ja tanklad on alati näidanud stabiilselt kõrget tulemust."

TNS Emori uuringuekspert Agne Kinksi sõnade kohaselt tegid sel aastal hea tulemuse ka kinod, kes keskenduvad eeskätt emotsioonide pakkumisele.

„Võrreldes eelmiste aastatega on soovitusindeks enim kasvanud toiduaine- ja esmatarbekaupluste puhul, kahanenud aga panganduses ning telekommunikatsiooni valdkonnas," märkis Agne Kinks.

"Langeva trendiga panganduses eristub vastuvoolu ujuv Danske Bank, kelle positsioon on kahe aastaga üle valdkondade enim kasvanud. Kõige suurem kukkuja üle sektorite on Nordea pank."

TNS Emor intervjueeris 1682 Eesti elanikku vanuses 15 ja vanemad. Inimesed hindasid oma teeninduskontakte viimaste reaalsete kogemuste ja kokkupuudete põhjal - näiteks vahetu kontakt ettevõtte esinduses, kontoris, kaupluses; suhtlus telefoni või e-maili teel; kodulehe või iseteeninduse külastamine vms. Ettevõtted reastati nii soovitusindeksi (NPS) kui üldise rahulolu alusel. Mõõdeti seitset erinevat valdkonda.