Apollo uus lojaalsusprogramm pakub soodustusi ja kingitusi nii keti kinodes, raamatukauplustes, e-poes kui ka mahlabaaris Blender. Kingituste all mõistetakse näiteks iga kümnendat kinopiletit tasuta ja mahlabaaris iga kaheksandat jooki kauba peale.
Kahes Eestis tegutsevas Apollo kinos, Solaris kinos Tallinnas ja Pärnu Apollo kinos, kehtisid varemalt erinevad kliendiprogrammid. Uue lojaalsusprogrammi tulekuga kadus Solarise Tähtede Klubi ning Pärnus eraldiseisvat programmi ei eksisteerinudki, kuigi ostetud piletite üle peeti arvet näiteks Apollo kino veebikeskkonnas.
Nii kirjutaski lugeja: "Ma olen olnud lojaalne klient ammu enne uut programmi. Minu arvel oli 24 kinokülastust Pärnus ja nüüd näitab koduleht ühte soetatud piletit. Seega tegelikult lojaalsed kliendid jäävad pika ninaga? Esimese pileti ostust pole veel aastatki, aga minu ostetud pileteid ei arvestata iga kümnenda kinkepileti andmisel."
Apollo kino turundusjuht Liisi Vaik sõnab, et kindlasti ei ole uue lojaalsusprogrammi Apollo Klubi eesmärk seni lojaalseid kliente „pika ninaga“ jätta.
"Varasemalt kehtis lojaalsusprogramm, kus klient sai soodustusi vastavalt oma lojaalsustasemele. Alates 26. jaanuarist on tegu on uue lojaalsusprogrammiga, mille raames laienesid kliendi soodustused ning boonused üleüldisemalt, mitte tagasiulatuvalt eelneva ostuajaloo järgi," selgitab Vaik.
Vaik sõnas, et oma senistele lojaalsetele klientidele ollakse tänulikud ning loodetakse, et täienenud lojaalsusprogrammi Apollo Klubi kingitused valmistavad klientidele edaspidi rõõmu.
Peagi peaks avatama ka kolmas Apollo kino, kui uues Mustamäe Keskuses hakkab tegutsema kuue saaliga kobarkino.