Laevale on paigaldatud kõik olulised seadmed mootoritest kaabliteni, teatas Tallinna Sadam.

TS Laevad juhatuse esimehe Kaido Padari sõnul veeskati „Leiger“ puksiiride abiga, mis tõmbasid vintside abil laeva mööda õlitatud slippi vette ujuvdokki. „Tegu oli pikema protseduuriga, mis võttis aega ligikaudu 22 tundi. Ujuvdokis läheb laeva ehitustöö edasi.”

Laevaehituslikus mõttes on praeguseks 2800 tonnise massiga „Leiger“ väga heas seisus – paigaldatud on kõik peamised seadmed nagu mootorid ja sagedusmuundurid, pumbad, kliimaseadmed ja boilerid.

„Lisaks on laeval paigas 11 000 m torustikku, 40 000 meetrit kaableid ja üle 8500 m2 isolatsioonimaterjale. Laevakorpusest on tänaseks puhastatud ja alusvärviga kaetud juba ligi 45 000 m2 pinda“ kirjeldas Padar.

Uued parvlaevad on 114 m pikad, mahutavad 150 sõiduautot või 12 täispikka veoautot. Laevadel saavad olema päästevahendid 700 reisijale ning kahel tekil istekohti 500-le reisijale.

Uued laevad saabuvad Eestisse 2016. aasta suve teisel poolel ning asuvad liinile alates 1. oktoobrist 2016.

Parvlaev „Leiger“ hakkab teenindama Rohuküla-Heltermaa liini.
Tallinna Sadama uus parvlaev Leiger