Reisikorraldaja GoAdventure vahendusel pidanuks esialgu reis toimuma hoopiski Egiptusesse, Hurghadasse novembrikuu teisel nädalal. Pakettreis kahele nelja tärni hotellis ööbimisega läks maksma 703 eurot. Kuna aga eelmise aasta lõpul ägenes olukord Egiptuses veelgi, tühistas GoAdventure reisi Hurghadasse ja pakkus puhkajatele asendusreisi Türki.

Kuna aga Türgis on novembrikuus mõne võrra jahedam kui Egiptuses ning puhkajad arvestasid asjaoluga, et tõenäoliselt tuleb rohkem aega veeta hotellis, soovisid nad kõrgema tasemega hotelli. Reisikorraldaja pakkus välja kõik hinnas standardtoa viietärnihotellis Belekis, mis paraku, nagu hiljem selgus, oli viiest tärnist vägagi kaugel.

Et aga hotellil oli tärne rohkem, tasus reisija lisaks 327 eurot - kokku 1030 eurot. Kliendi sõnul andis reisikorraldaja talle asendusreisi valiku tegemiseks vaid paar tundi aega, ning lühikese aja jooksul polnud tal mahti põhjalikumalt hotelli teenuste ja kvaliteedi välja selgitamisse süveneda. Nii usaldas ta GoAdventure'i soovitusi ja suundus reisile Türki.

Nagu kohapeale jõudes selgus, polnud tegelikult tegu välja reklaamitud viietärnihotelliga ning ka majutusasutuse enda kodulehel seisis kvaliteedimärgisena "neli tärni". Kuigi kõnealuse hotelli kohta oli internetist üldsegi keeruline infot leida, siis neis vähestes reisi- ja majutusportaalides, kus Vera SeaGate Resort hotelli siiski mainitud oli, märgiti majutuse tasemeks neli tärni.

Puhkaja sõnul oli hotell antisanitaarne nii mitmeski mõttes - toas oli hallitus, mööbel oli kulunud ning seinad määrdunud, rannarätikud olid mustad ning räbaldunud ja ka tubade koristamine puudulik. Kuna tegu oli kõik hinnas pakettiga tõi reisija välja ka teiste teenuste puudusi - näiteks olid mitmed toitlustuskohad kohapeal suletud ning toidu valik jäi nigelalt kesiseks.

Olles maksnud kallima hotelli eest suuremat tasu ent saades sellise majutuse osaks, nõudis puhkaja kogumaksumusest tagasi 327 eurot. Ta tunnistas, et kuigi ta ei esitanud Türgis kohapeal viibides kirjalikku pöördumist, võttis ta telefonitsi ühendust reisikorraldaja esindajaga ning juhtis tähelepanu puudustele.

Kuigi GoAdventure käis hiljem vaidluse käigus välja sama argumendi, et kirjalikku kaebust pole esitatud, leidis tarbijakaebuste komisjon, et reisikorraldaja on klienti kvaliteedi osas eksitanud ning peab viimasele 327 eurot tagastama, sest pole võetud kohustusi täitnud. Kuigi
GoAdventure tõi oma kodulehel välja märkuse, et hotelli teenuste nimekiri võib hooajajooksul muutuda, siis hotelli enda lehel puudus teave võimaluse kohta, et teenused võivad olla puudulikud.

GoAdventure pakkus varasemas kirjavahetuses reisijale kompromissiks 100-eurost kinkekaarti või 10-protsendilist hinna alandust järgmisest reisist. Pettunud puhkaja seda aga ei soovinud ning leidis, et tema usaldus oli kurjasti ära kasutatud.